Koksartroza kuka, odnosno degenerativna bolest kuka, pogađa čak 4% odrasle populacije.

Iako tačan uzrok bolesti nije poznat, mnoga istraživanja ukazuju da artroza kuka nastaje kao posledica pojačanog ili nepravilnog opterećenje zgloba i tkiva zglobne regije.

Većina ljudi pretpostavlja da je jedino rešenje za bolesti kuka operacija. Fizionova centar sprovodi lečenje kuka inovativnim metodama, pomoću kojih možete izbeći operativno lečenje.

U Fizionova centru primenjujemo proverene, inovativne metode lečenja koje su se u praksi pokazale kao veoma efikasne u lečenju bolesti zgloba kuka.

Uverite se i sami da je lečenje kuka bez operacije zgloba kuka zaista moguće.

Koji su glavni simptomi koksartroze kuka?

prepoznajte simptome

Prvi znaci koksartroze kuka mogu biti umor i slabost nogu, kao i veoma diskretni bolovi nakon duže šetnje usled degenerativnih promena.

Izuzetno je bitno raspoznati koksartrozu u ranom stadijumu bolesti zbog njenog progresivnog pogoršavanja.

Tada bol u kuku postaje veoma izražen a hodanje izuzetno otežano. Obavezno potražite stručnu pomoć nakon nastanka sledećih simptoma kako bi se sprečilo dalje propadanje zglobova kao posledica degenerativnih promena:

• Bolovi u kuku
  • Bol u desnoj nozi i kuku
  • Bol u zglobu kuka
  • Bolovi u kuku i butnoj kosti
  • Bol u kuku prilikom ležanja
  • Bol u karlici i kukovima
  • Bolovi u kukovima tokom spavanja
  • Bol u kukovima i krstima
  • Bol u predelu butne kosti
  • Kuk koji boli na dodir
  • Bol u donjem delu kičme i kukovima
  • Bol prisutna prilikom pokreta zglobu kuka

Koksartroza može posledično dovesti do oboljenja lumbalnog dela kičme, s toga ne odlažite lečenje.

Koksartroza kuka, lečenje u Fizionovi

Postupke za lečenje smo objedini našim protokolon 601 za lečenje koksartroze.

Primenom inovativnih terapijskih metoda učinićemo proces Vašeg oporavka duplo bržim u odnosu na lečenje standardnom fizikalnom terapijom.

O kvalitetu naših usluga najbolje govori naših 10 000 zadovoljnih pacijenata.

Proces lečenja koksartroze

podrazumeva tri faze lečenja

Pre svega je potrebno utvrditi da li zaista bolujete od koksartroze.

Na prvom pregledu će naša Doktorka Jelena Kluz-Đurđević, specijalista fizikalne medicine i rehabilitacije utvrditi tačnu dijagnozu.

Nakon toga ćete dobiti preporuku za efikasan protokol lečenja. Odmah se možete dogovoriti o svim detaljima i zakazati prvi termin terapije.

Usled dugogodišnjeg nepravilnog pritiska nastaju oštećenja hrskavice i zgloba. Kao posledica se razvija bol u kuku, nepokretljiv zglob kuka, bol u predelu butne kosti, koji se pojačava tokom vremena. U Fizionova centru primenjujemo niz mera i postupaka kojima možemo da ublažimo bolove, popravimo funkciju zgloba i poboljšamo kvalitet života pacijenta. Primenom našeg programa lečenja uz metode inovativne fizikalne terapije možete izbeći operativno lečenje. Postupke za lečenje smo objedini našim protokolon 601 za lečenje koksartroze. Pored artroze kuka, Fizionova sprovodi lečenje i rešava bol usled povrede kuka, kao i upalu nerava. Cilj nam je da svaki pacijent reši svoj problem uz pomoć neinvazivnih terapija i da se što brže vrati kvalitetnom životu. U okviru protokola 601 primenjujemo sledeće inovativne metode fizikalne terapije:

• Kineziterapija + krioterapija
  • FSWT-usmerena terapija
  • Dipolarno vektorsko polje
  • Kombinovana terapija (Ultrazvuk+tens)
  • Skenirajući laser
  • MFR-miofascijalno oslobađanje
  • Hipobarična terapija
  • IMS
  • Presor terapija (opciono)
  • Terapija Salus Talent aparatom
  • Radijalni talasi

Nakon mesec dana od završetka terapijskog procesa ćete doći na kontrolni pregled, na kom ćete moći da postavite sva pitanja koja Vas zanimaju, moći ćete dodatno da se informišete o daljim merama prevencije.

Treća faza, pored toga, podrazumeva edukaciju pacijenta o zdravstvenom problemu i deljenje relevantnih informacija, kao i odgovora na pitanja pacijenta.

Naš tim će Vam kontinuirano pružati podršku tokom čitavog procesa rehabilitacije.

Rešite se bola u kuku

i povratite stabilnost

Zahvaljujući našem kombinovanom, inovativnom protokolu lečenja rehabilitacija traje duplo kraće nego inače.

Insistiramo na najsavremenijim metodama lečenja i izuzetno kvalitetnim aparatima čijom primenom je moguće ubrzati proces lečenja.

Aparati koje koristimo su proizvedeni od strane renomiranih svetskih brendova koji su izuzetno cenjeni na tržištu medicinske opreme.

Postanite jedan od 10 000 zadovoljnih pacijenata Fizionove.