Fizionova Centar je pravo mesto za lečenje ovih i sličnih promena koje nastaju na mekim tkivima i koštano-zglobnom sistemu. Uspešno lečimo preko 50 oboljenja, a među njima i podvrste artritisa.

Cilj nam je da pacijenta oslobodimo bola i vratimo slobodu pokreta, nešto što oni prvo gube u situaciji kada zglobovi obole. Imamo stručan tim, vrhunsku opremu i moderno opremljen prostor pa smo u mogućnosti da saniramo i najkomplikovanija stanja.

Bilo da imate genetske predispozicije ili ste osetili bol pri pokretu, pozovite nas i zakažite pregled. Neka fizijatri utvrde gde je problem i propišu eventualnu terapiju jer se pravovremenim lečenjem mogu postići daleko bolji rezultati.

Pročitajte naše savete i na vreme lečite sve fizijatrijske probleme, znate pravo mesto za to!

Šta je artritis?

Artritis obuhvata skup oboljenja koji izazivaju zapaljenje zglobova. Bolest napreduje postupno i znatno ograničava pokrete pa ne čudi što je jedan od vodećih uzroka invaliditeta, a pogađa i decu i odrasle.

Najčešći oblici su artroza, osteoartritis, reumatoidni artritis, psorijatični artritis, juvenilni artritis, giht i nastaju iz različitih razloga i u različitom životnom dobu.

Lečenje i ublažavanje problema artritisa u Fizionovi

Lečenje u Fizionovi započinje sa postavljanjem prave dijagnoze, a pošto artritis ima brojne podvrste više je nego jasno da je dijagnoza osnov svega.

Na osnovu toga se propisuju protokoli za lečenje ovih stanja, a kod nas je njih čak 4: protokol broj 1, protokol broj 3, protokol broj 5, protokol broj 31, protokol broj 611 i uz FSWT usmerenu terapiju daju odličnu kombinaciju za lečenje svih stanja.

Daleko najčešće lečimo reumatoidni artritis koji se javlja i na malim i na velikim zglobovima u telu. U zavisnosti od toga koji su pogođeni biće i uticaj na normalno funkcionisanje, ali bol, ograničeni pokreti i sve teže korišćenja zgloba će sve svakako prisutno.

Za svakog pacijenta naši specijalisti primenjuju i prave poseban plan lečenje na osnovu prethodno obavljene dijagnostike.

Pozovite i zakažite pregled na broj: 011/ 21 00 588

Kako prepoznati artritis? Simptomi artritisa

U zavisnosti od konkretne vrste i simptomi se različito manifestuju, mogu nastati naglo ili se razvijati postupno.

Najčešće se prvo javlja blaga bol i ukočenost zglobova. Bol pri pokretu je sve češća, a zglob sve teže podnosi pritisak pa bol i tokom mirovanja.

Zglob je topao, može se javiti otok, a vremenom zglob gubi svoju funkciju i dosta puta se javlja deformacija zgloba.

Ipak, simptomi zavise od konkretne dijagnoze pa je i lečenje drugačije. To je prvi korak ka pravilnom tretiranju ovih promena na zglobovima.

Koji zglobovi su najčešće zahvaćeni artritisom?

U Fizionovi smo se susreli sa različitim oblicima artritisa, ali su najčešće lečeni na ovim delovima tela:

Artritis šake

Artritis šake je češći oblika artritisa i prvo nastaje na zglobovima šake, a onda se širi na velike zglobove. Nekada je teško uraditi poslove koji zahtevaju stabilnost i jačinu šake, a bol je sve češća.

Artritis prstiju

Jedno od karakterističnih oblika je artritis prstiju kod kog kako bolest napreduje dolazi do deformacije zglobova kada oni imaju tešku pokretljivost. I ovde je otežano izvođenje preciznih poslova kao što je kopčanje dugmadi, šivenje iglom, pisanje…

Artritis kolena

Artritis kolena nastaje ili kao degenerativni problem ili kao rezultat upalnog procesa koji je vezan sa hrskavicom u zglobu. Kolena nose veliki teret i imaju veliku ulogu, pa bol u zglobovima i ograničenost pokreta jako puno smeta pri normalnom funkcionisanju.

Artritis viličnog zgloba

Artritis viličnog zgloba zahvata zglob vilice pa otežava zvakanje i pomeranje vilice. Bol se javlja pri govoru, pijenju tečnosti, a kasnije i u toku mirovanja.

Ovo je samo nekoliko najčešćih mesta koja mogu biti pogođena upalom, a često bole i zglobovi ramena, stopala, lakta… Imali smo priliku da lečimo i male i velike zglobove i znamo kako da ih ne ugrozimo pri tretiranju, a da postignemo dobre rezultate.

Šta je reumatoidni artritis?

Reumatoidni artritis je podvrsta artritisa i nastaje kao posledica upale unutar zgloba koju stvara prejaka imunitetska reakcija. Dakle, ovo je autoimuna bolest koja se manifestuje kao sinovitis koji postepeno razara hrskavicu kolena i time uništava njegovu funkciju.

Od ovog reumatskog oboljenja najčešće oboljevaju žene i to u petoj i šestoj deceniji.

Ne postoji mogućnost prevencije, ali je važno da se bolest otkrije što ranije i započne sa lečenjem jer se ona tako usporava, a zglobovi ostaju funkcionalni.

Reumatoidni artritis simptomi - Šta uzrokuje pojavu Reumatskog artritisa?

Uzrok reumatoidnog artritisa nije jasno otkriven, ali se zna da nastaje zato što imunitet napada hrskavicu zgloba i uništava je. Negde se pretpostavlja da uticaj ima i genetika, ali i virusna ili bakterijska infekcija. Lekari smatraju da i spoljašnji uticaji imaju veliki uticaj u razvijanju bolesti.

Nama u Fizionovi je najvažnije da otkrijemo koji su zglobovi zahvaćeni i koliko su pogođeni promenama pa da se na osnovu toga propiše prava terapija.

Lečenje Reumatoidnog artritisa u Fizionova Centru uz pomoć odgovarajuće FSWT terapije, pozovite i zakažite pregled na broj 011/21-00-588

Kao i za sve druge oblike artritisa i reumatoidni artritis zahteva pravilno dijagnostikovanje, a potom i propisivanje terapije.

Za lečenje reumatoidnog artritisa se koristi protokol broj 1, protokol broj 3, protokol broj 5, protokol broj 31, protokol broj 611 i usmerena FSWT terapija koja pomaže usporavanje bolesti i očuvanje normalne funkcije zglobova.

Usmerena FSWT terapija za reumatski artritis

FSWT terapija se sprovodi na aparatu koji emituje akustične talase velike gustine koji aktiviraju hormone rasta u ciljanom delu i podstiču regeneraciju kako kostiju tako i mekih tkiva.

Već nakon prve terapije bol se smanjuje za 30%, a nakon čitavog ciklusa ugrožen zglob je u mnogo boljem stanju nego pre terapije. Nama to pomaže da sprovodimo i ostale procedure u okviru protokola i tako usporavamo dalje napredovanje artritisa i razaranje zglobova, a ujedno radimo na vraćanju fleksibilnosti i punog obima pokreta.

Fizionova centar – mesto gde bol prestaje!

Uverite se i sami u našu stručnost i efikasnost, pozovite nas na broj telefona i zakažite pregled. To je najveći korak ka rešavanju problema, od tada mi koračamo uz vas i brinemo o vašem zdravlju.

Artritis zahteva temeljno ispitivanje i pravilno propisivanje terapije jer je to jedni način da se očuva funkcija zgloba i on prestane da boli. Imamo preko 5.000 zadovoljnih pacijenata tokom 20 godina radnog iskustva. Ukažite nam poverenje i budite jedan od njih.

Vodeći centar inovativnih terapija u regionu