Gonartroza kolena je bolest propadanja hrskavice

Gonartroza kolena (artroza ili osteoartritis kolena) je degenerativna bolest koju karakteriše propadanje hrskavice, ali i oštećenje drugih struktura kolena.

Nastanak gonartroze zgloba kolena (artroza kolena) je pre svega izazvan procesom starenja. Medjutim, bolovi u zglobu kolenu su i kod mladih svakako česta pojava i mogu biti signal da postoji određeno oboljenje.

Fizionova centar primenjuje inovativni protokol 603 u sprovođenju lečenja gonartroze (artroza kolena).

Šta je gonartroza kolena i koji su glavni simptomi?

prepoznajte glavne simptome

Kao što smo već pomenuli, gonartroza zgloba kolena je degenerativna bolest nastala usled propadanja hrskavice, ali i oštećenje drugih struktura kolena.

Faktori rizika koji utiču na nastanak gonartroze su i genetika, telesna težina, prethodne povrede zglobova kolena kao i pridružene bolesti.

Pacijenti koji imaju reumatoidni artritis (artroza kolena) ili druge zapaljenske bolesti zglobova su posebno rizična kategorija za nastanak ovog oboljenja.

Pravilno lečenje i dijagnostika je izuzetno bitna i može rapidno smanjiti bol i očuvati funkciju zgloba kolena.

Jedan od glavnih simptoma osteoartritisa kolena predstavlja bol u kolenu pri silasku niz stepenice i otok u kolenu. Ostali simptomi gonartroze (artroze) su:

• Bolovi u kolenu pri savijanju
    • Bolovi u kolenu i otok
    • Bol u kolenu i krckanje
    • Bol u kolenu bez otoka
    • Bolovi u kolenu ispod čašice
    • Koleno koje boli pri dodiru
    • Bol u kolenu sa unutrašnje strane
    • Bol u kolenu pri čučnju
    • Bol u zglobu kolena pri pokretu
    • Bol u kolenu pri hodanju
    • Koleno osetljivo na dodir uz osećaj bola
    • Bol u zglobu kolena

Lečenje gonartroze u Fizionovi

podrazumeva tri faze

odnosno specijalistički pregled fizijatra.

Na ovom pregledu će biti ustanovljen izvor vašeg problem, kao i eventualna dijagnoza i plan za dalje lečenje.

Naša Doktorka Jelena Kluz-Đurđević će utvrditi da li postoje određene pridružene bolesti i preporučiti adekvatnu terapiju.

U našem Inova centru primenjujemo protokol 603 u sprovođenju lečenja gonartroze. Protokol lečenja je sastavljen od čak 11 različitih terapijskih metoda koje će ubrzati proces oporavka i drastično smanjiti prisutan bol. Terapijske metode kojima lečimo koleno i koje primenjujemo su:

• Kineziterapija + krioterapija
  • Dipolarno vektorsko polje
  • Kombinovana terapija (Uz +tens)
  • Skenirajući laser
  • MFR
  • Ventuza
  • Ims.
  • Presor terapija (opciono)
  • Salus Talent
  • Radijalni talasi
  • Fokusirani talasi FSWT

Nakon mesec dana od završetka terapijskog procesa ćete doći na kontrolni pregled, na kom ćete moći da postavite sva pitanja koja Vas zanimaju, moći ćete dodatno da se informišete o daljim merama prevencije.

IZLEČITE GONARTROZU KOLENA UZ NAŠU PODRŠKU

primenom inovativnih metoda lečenja

Većina ljudi koja ima bolno koleno i dijagnozu gonartroze se suočavaju sa konstantnim bolom u kolenu koje znatno otežava kretanje i bavljenje svakodnevnim aktivnostima. Simptomi i tegobe koje sa sobom nosi gonartroza znatno otežavaju normalno funkcionisanje organizma.

Da bi ste se što pre oslobodili ovog nepriajatnog stanja, dođite u Fizionovu po lek za gonartrozu (artroza kolena).

Naš tim čine iskusni stručnjaci i profesionalci koji će se temeljno posvetiti lečenju gonartroze kolena.

Primenom inovativnih metoda lečenja činimo oporavak duplo bržim.