Bolovi u gornjem delu leđa kod žena i muškaraca.

Da li ste znali da problem sa bolom u lopaticama ima svaka peta žena i svaki deseti muškarac?

Fizionova centar sprovodi lečenje kroz protokole koji kombinovanim terapijskim metodama dovode do olakšanja i smanjenja bola.

Lečenje se zasniva na individualno prilagođenom programu koji posebno odgovara svakom pacijentu u skladu sa zahtevima njegovog stanja.

Bol u lopaticama može biti direktna posledica određenih stanja i bolesti kičmenog stuba, kao što su polidiskopatija ili diskus hernija.

Bol u gornjem delu leđa i diskus hernija

Kako otkriti simptome?

Oboljenja diskus hernija i polidiskopatija su najčešći uzroci bola u gornjem delu leđa. Ako osećate simptome oboljenja, važno da konsultujete lekara. Pored bola u lopaticama, glavni simptomi polidiskopatije i diskus hernije podrazumevaju:

• bol u donjem delu leđa
  • bol u gornjem delu leđa između lopatica
  • bol u krstima
  • bol u vratu i leđima
  • noćni bol u leđima
  • hronični bol u leđima
  • bol u leđima pri savijanju
  • trnjenje ruku
  • ukočenost u vratu i srednjem delu leđa
  • zujanje u ušima
  • bol u sredini leđa
  • bolovi u ramenu
  • trnjenje nogu i bol u leđima koje traje dužu vremenski period
  • bol u leđima pri pokretu
  • slabost mišića gornjeg dela leđa

Da li bolovi u gornjim leđima ukazuju na polidiskopatiju?

Medicinsko stanje poznato kao polidiskopatija predstavlja disfunkciju kičmenih diskova usled oštećenja ili upale, koji uzrokuje bol u leđima.

Polidiskopatija predstavlja stanje koje je podloga za razvoj daljih komplikacija i oboljenja diuskus hernija

Bolovi u gornjem delu leđa i između lopatica su neretko posledica upravo oboljenja polidiskopatija.

Polidiskopatija postaje sve učestalija, a sve češće se javlja i kod mladih osoba pre tridesete godine.

Neki od faktora koji utiču na razvoj oboljenja su nedovoljna fizička aktivnost, pogrbljena leđa i loše držanje,

Kako bi se izbegle dalje komplikacije i pojava diskus hernije, pravovremena reakcija i stručna pomoći su od suštinske važnosti.

Primenom inovativne FSWT metode se možete osloboditi bola u gornjem delu leđa bez operacije, potpuno bezbolno.

Izlečite bol u gornjem delu leđa i diskus herniju inovativnom metodom

Glavni cilj primene naših terapijskih protokola je potpuno izlečenje. Uz primenu inovativnih metoda i aparata u lečenju kičmenog stuba je to zaista moguće.

Za ovaj izvanredni efekat je pre svega zaslužna inovativna FSWT usmerena terapija koja se primenjuje u našem spinalnom centru.

FSWT usmerena terapija omogućava potpuno obnavljanje i revitalizacija krvnih sudova, kostiju, tetiva i ostalih mekih tkiva.

Put do izlečenja

glavne tri faze lečenja

Polidiskopatija i diskus hernija se u našem spinalnom centru leče etapno.

Na kom će biti ustanovljen primarni izvor vaših tegoba i dijagnoza.

Na samom pregledu se možete dogovoriti sa doktorkom o početku sprovođenja terapije.

Pored usmerene terapije u okviru naših protokola za lečenje diskus hernije i polidiskopatije primenjujemo i sledeće metode:

• Dekompresija kičme-Tritton DTS catanooga sto
  • Kineziterapija (opciono uz RSq1 aparat)
  • Terapija hladnim laserom
  • Kombinovana terapija (ultrazvuk+ tens terapija)
  • Hipobarična terapija
  • IMS-intramuskularna simulacija
  • MFR-miofascijalno oslobađanje
  • Terapija radijalnim talasima

Broj terapija koje će biti potrebno ponoviti je individualan i zavisi od stepena štete koji je prisutan.

Treća faza podrazumeva i dodatnu edukaciju o daljim merama prevencije.

Takođe ćete dobiti savet i praktično uputstvo kako da primenjujete vežbe za prevenciju polidiskopatije i diskus hernije.

DUPLO BRŽI OPORAVAK

primenom savremenih metoda lečenja

Fizioterapeutski centar Fizionova odlikuje moderan i svetao prostor površine 600m2 koji će učiniti da se osećate prijatno. Nalazimo se u centru Zemuna, ulica Teodora Hercla broj 16.

Naš tim čine izvrsni stručni ljudi na čelu sa direktorom Fizionove Nenadom Nešićem, koji ima preko 25 godina iskustva u fizioterapiji u zemlji, ali i u inostranstvu.

Primenom savremenih metoda lečenja oboljenja kičme nudimo duplo brži oporavak u odnosu na primenu standardnih širokoraspostranjenih metoda fizikalne terapije.

Naših 10 000 zadovoljnih pacijenata su naš uspeh i glavni pokretač, postanite jedan od njih.